Razem (brutto): 0,00 zł

Reklamacje:

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki i sporządzenie z udziałem przedstawiciela przewoźnika protokołu uszkodzenia przesyłki.

Po pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności Towaru lub uszkodzenia Towaru konieczne jest sporządzenie protokołu.

Protokół sporządzony z udziałem przedstawiciela przewoźnika jest warunkiem przyjęcia reklamacji do rozpatrzenia i jej ewentualnego uwzględnienia.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

Skontaktuj się z nami mailowo pod adresem kontakt@marketkawy.pl i prześlij pisemną reklamację z opisem wady, nieprawidłowości lub niezgodności towaru z umową, dokumentacją zdjęciową i w razie potrzeby protokołem sporządzonym z udziałem przedstawiciela przewoźnika.

Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować w terminie 7 dni od dnia złożenia reklamacji, dołączając do niego kopię złożonej reklamacji, o której mowa w pkt. 1 powyżej wraz z pisemnym oświadczeniem, w którym wskażesz szczegółowe powody reklamacji produktu, określeniem żądania sposobu naprawienia szkody, a także adres zwrotny oraz numer konta do ewentualnego zwrotu środków pieniężnych. Przesyłka zwrotna jest realizowana na Twój koszt.

W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.

Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesioną przez Ciebie szkodę zgodnie ze wskazanym sposobem naprawienia szkody, tj. poprzez: naprawę reklamowanego towaru, przesłanie towaru wolnego od wad lub zwrot pieniędzy. W przypadku uwzględnienia reklamacji zwracane są również koszty dostawy i koszty przesyłki zwrotnej.

Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail kontakt@marketkawy.pl

Zwrot produktów (odstąpienie):

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży na rzecz osoby fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z jej działalnością zawodową lub gospodarczą.

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym.

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu (odstąpić od umowy):

W terminie 14 dni od dnia dostarczenia Towaru złóż pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy przesyłając je na adres poczty elektronicznej sklepu lub pocztą tradycyjną.

Odeślij zakupiony produkt wraz z kopią oświadczenia o odstąpieniu w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością w terminie 7 dni od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu. Przesyłka jest realizowana na Twój koszt.

W ciągu 14 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).

Jeżeli warunki zwrotu zostaną spełnione, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Zwrot płatności nastąpi przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przy pierwotnej transakcji.

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (np. ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.