Razem (brutto): 0,00 zł

Regulamin sklepu internetowego Market Kawy

§ 1.

[Definicje]

Określenia użyte w niniejszym Regulaminie sklepu internetowego oznaczają:

1. Właściciel Sklepu - Rafał Roszkowski prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Rarox Rafał Roszkowski z siedzibą w 61-361 Poznań, ul. Starołęcka 7, numer NIP 7711176754, numer REGON 385326039, adres email kontakt@marketkawy.pl.

2. Sklep – Sklep internetowy Market Kawy, który prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem Internetu, na podstawie Regulaminu.

3. Regulamin – Regulamin Sklepu internetowego będący integralną częścią Umowy, regulujący zasady i warunki zamawiania przez Klienta towarów za pośrednictwem Internetu w ramach Sklepu.

4. Umowa – umowa sprzedaży zawiera pomiędzy Właścicielem Sklepu a Klientem, na mocy której Właściciel Sklepu zobowiązuje się przenieść na Klienta własność towaru i wydać mu towar, a Klient zobowiązuje się towar odebrać i zapłacić Właścicielowi Sklepu cenę.

5. Klient - osoba fizyczna będąca konsumentem w rozumieniu art. 221 K.c., która dokonuje zakupu towaru za pośrednictwem Sklepu.

6. Odbiorca Towaru – osoba fizyczna niebędąca Klientem, która w zamówieniu złożonym przez Klienta została wskazana jako adresat zamówionego Towaru.

7. Strona internetowa – www.marketkawy.pl.

8. Towar – produkty, które Klient może zamówić w Sklepie za pośrednictwem Strony internetowej i następnie nabyć na podstawie Umowy zawieranej z Właścicielem Sklepu.

9. K.c. - ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. z 2.08.2023 r. Dz. U. 2023 r. poz. 1610 z późniejszymi zmianami).

10. Dzień roboczy - oznacza każdy dzień powszedni, z wyłączeniem sobót oraz dni określanych jako ustawowo wolne od pracy.

11. Ustawa – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (t.j. z dnia 28.01.2020 r. Dz. U. z 2020 r. poz. 287 z późniejszymi zmianami).

12. Newsletter – elektroniczna usługa dystrybucyjna świadczona za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail, która umożliwia wszystkim korzystającym z tej usługi Klientom automatyczne otrzymywanie od Właściciela sklepu cyklicznych treści kolejnych edycji newslettera zawierającego informacje o Towarach, nowościach i promocjach w Sklepie Internetowym.

 

§ 2.

[Postanowienia ogólne]

1. Warunkiem zawarcia Umowy jest akceptacja Regulaminu przez Klienta.

2. Ceny podane w Sklepie są cenami brutto - zawierają podatek od towarów i usług według stawki obowiązującej w chwili nabycia.

3. Towary dostępne w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych.

4. Zdjęcia mają charakter poglądowy, zamawiany Towar może nieznacznie różnić się od prezentowanych wzorów.

5. Każda ze stron Umowy jest bezwzględnie zobowiązana do stosowania się do postanowień niniejszego Regulaminu.

6. Treść Regulaminu jest dostępna na Stronie internetowej.

7. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie stosuje się odpowiednio przepisy K.c.

8. Do korzystania z Serwisu internetowego za pośrednictwem Internetu niezbędne jest posiadanie urządzenia pozwalającego na korzystanie z zasobów Internetu, skrzynki pocztowej e-mail oraz przeglądarki zasobów internetowych umożliwiającej wyświetlanie stron WWW.

 

§ 3.

[Warunki zakupu]

1. Sklep internetowy www.marketkawy.pl prowadzi sprzedaż Towarów za pośrednictwem sieci Internet, zamówienia przyjmowane są na Stronie internetowej.

2. Zamówienia można składać poprzez formularz dostępny na Stronie internetowej. Warunkiem złożenia zamówienia jest akceptacja postanowień Regulaminu.

3. Informacje znajdujące się na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów K.c., a zatem złożenie zamówienia przez Klienta nie oznacza natychmiastowego zawarcia Umowy. Klient wypełniając formularz zamówienia składa ofertę kupna określonego Towaru. Do zawarcia Umowy dochodzi z chwilą potwierdzenia zamówienia przez Klienta poprzez kliknięcie w link potwierdzający w mailu przysłanym Klientowi przez Sklep, z zastrzeżeniem treści § 4 ust. 3 oraz 5 Regulaminu.

4. Sklep zastrzega sobie prawo do dokonywania na bieżąco zmian w cenach Towarów oraz do przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych i wyprzedaży. Zmiany te nie dotyczą zamówień złożonych przed datą ich wejścia w życie.

5. Dla Klienta i Sklepu wiążące są informacje zawarte na Stronie internetowej przy kupowanym Towarze w momencie złożenia zamówienia, w szczególności: cena, charakterystyka Towaru, jego cechy, elementy wchodzące w skład zestawu, termin i sposób dostawy.

7. Oferta sklepu obowiązuje wyłącznie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, a zamówienia realizowane są wyłącznie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.

8. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę we wszystkie dni roku. Zamówienia złożone w dni ustawowo wolne od pracy rozpatrywane są w pierwszym Dniu roboczym następującym po dniu, w który zamówienie zostało złożone.

9. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż następujących Towarów:

a) produktów spożywczych takich jak: kawa, cukier lub akcesoria kawowe,

b) Kart Podarunkowych oraz Kart Prezentowych z nominalną kwotą zasilenia (Karty).

 

§ 4.

[Potwierdzenie i weryfikacja zamówień]

1. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez Klienta danych pozwalających na weryfikację Klienta, akceptacja Regulaminu i dokonanie zapłaty za Towar. W przypadku, gdy zamówienie ma być zrealizowane (przesłane) do Odbiorcy Towaru, Klient jest zobowiązany podać także niezbędne dane Odbiorcy Towaru.

2. W przeciągu 48 godzin (Dni robocze) od momentu potwierdzenia złożenia zamówienia przeprowadzana jest jego weryfikacja, w ramach której ustalane są szczegóły dostarczenia przesyłki. Weryfikacja odbywa się telefonicznie lub poprzez pocztę e-mail.

3. Sklep zastrzega, że jest uprawniony do odmowy przyjęcia zamówienia w szczególnie uzasadnionych przypadkach, w tym m. in. w następujących przypadkach:

a) gdy nie posiada danego Towaru na stanie (w magazynie);

b) w ofercie znajdującej się na Stronie internetowej zamieszczono błędny opis Towaru lub podano niewłaściwą cenę;

c) Klient podał niewłaściwe lub nieprawdziwe dane i nie jest możliwa jego weryfikacja.

4. W przypadku, o którym mowa w ust. 3, Sklep przekaże informację o stanie zamówienia na wskazany przez Klienta adres e-mail lub poinformuje telefonicznie na numer podany przez Klienta, proponując Klientowi możliwość:

a) anulowania całości zamówienia z obowiązkiem zwrotu Klientowi zapłaconej ceny;

b) anulowania zamówienia w części z obowiązkiem zwrotu Klientowi zapłaconej ceny za niezrealizowaną część zamówienia.

5. Sklep ma prawo odmówić przyjęcia zamówienia w przypadku, gdy zamówienie budzi uzasadnione wątpliwości co do prawdziwości i rzetelności podanych danych bądź sposobu zapłaty.

6. Sklep ma prawo anulować zamówienie w każdy czasie i odmówić jego realizacji, jeżeli na skutek wewnętrznej weryfikacji złożonego i opłaconego zamówienia, zamówienie budzi uzasadnione wątpliwości co do wiarygodności zamawiającego, w szczególności, gdy zamówienie zostało złożone z adresów e-mail lub domen uznanych przez Sklep za niewiarygodne.

 

§ 5. 

[Płatność]

1. Klient dokonuje płatności:

a) przelewem na wskazany przez Sklep rachunek bankowy;

b) za pomocą systemu płatności PayU;

2. Ceny przesyłki określone są w cenniku dostaw dostępnym na stronie: Formy dostawy

3. W przypadku, gdy Klient, na skutek dokonanego wyboru sposobu płatności, ma obowiązek zapłaty, Sklep informuje Klienta o wszelkich opłatach i kosztach, w tym poprzez umożliwienie Klientowi wyraźnego potwierdzenia, że ten wie, iż składane zamówienie wiąże się z obowiązkiem zapłaty.

4. W zależności od Towaru będącego przedmiotem zakupu, Sklep wystawia fakturę VAT/notę dokumentującą dokonany zakup.

5. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar zamówiony znajduje się na magazynie lub u dostawców sklepu. W przeciwnym wypadku Klient jest informowany o zaistniałej sytuacji i podejmowane są rozmowy na temat dalszej realizacji zamówienia (przedłużenie czasu realizacji bądź anulowanie zamówienia). Treść § 4 stosuje się odpowiednio.

6. Wszystkie ceny podane w sklepie internetowym są cenami wyrażonymi w PLN i zawierają podatek VAT (ceny brutto), nie zawierają natomiast kosztów dostawy zamówionego towaru. Płatności należy dokonywać w złotych polskich (PLN).

7. W przypadku, gdy Klient dokonuje wyboru sposobu płatności przelewem, termin płatności za złożone zamówienie wynosi 5 dni. Po upływie tego terminu złożone zamówienie jest anulowane, a Towar będący przedmiotem zamówienia wystawiany jest ponownie na sprzedaż.

§ 6.

[Wysyłka towaru]

1. Zamówiony Towar Sklep wysyła za pośrednictwem firm wysyłkowych (np. Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej) lub za pomocą wiadomości mailowej, odpowiednio dla specyfikacji danego Towaru.

2. Realizacja zamówienia rozpoczyna się w momencie zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym Sklepu. Do czasu zaksięgowania wpłaty Sklep nie podejmie jakichkolwiek czynności związanych z realizacją zamówienia.

3. Czas realizacji zamówienia, przez co rozumienie się dzień wysyłki zamówienia do Klienta wynosi maksymalnie 3 Dni robocze liczone od zaksięgowania na rachunku bankowym Sklepu wpłaty za Towar. W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji zamówienia może się przedłużyć, o czym Klient zostanie poinformowany telefonicznie lub za pomocą wiadomości mailowej.

4. Zamówienie wysyłane jest na adres wskazany w formularzu jako adres dostawy. Nie ma możliwości zmiany adresu po dokonaniu wpłaty za Towar. W razie podania przez Klienta błędnego lub niedokładnego adresu, Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie lub opóźnienie w dostarczeniu przedmiotu zamówienia.

5. Wszelkie szczegółowe regulacje związane z przesyłką towarów określone są w regulaminach firm kurierskich, pocztowych i Poczty Polskiej.

6. Brak odebrania przesyłki i zwrot zamówienia do nadawcy skutkuje obciążeniem Klienta kosztami zwrotu paczki oraz kosztami ponownego jej wysłania.

7. Koszty transportu zależą od wyboru firmy dostarczającej przesyłkę i jej cennika oraz wyboru przewoźnika przez Klienta. Koszt transportu kalkulowany jest i podany Klientowi przy składaniu przez niego zamówienia.

8. W chwili odbioru zamówienia Klient zobowiązany jest sprawdzić stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia jej uszkodzenia obowiązany jest zgłosić ten fakt przewoźnikowi w celu sporządzenia protokołu z opisem nieprawidłowości i wad i niezwłocznie skontaktować się ze Sklepem. Sklep zastrzega, iż w przypadku braku protokołu sporządzonego z udziałem przewoźnika, reklamacje z powołaniem się na wady wynikające z uszkodzenia przesyłki nie będą uwzględniane.

9. Klient dokonuje cesji wierzytelności na Właściciela Sklepu wszelkich roszczeń przysługujących z tytułu naruszenia stanu przesyłki, która powstała w wyniku działania lub zaniechania przewoźnika.

§ 7.

[Prawo odstąpienia]

1. Prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży dotyczy wyłącznie sprzedaży na rzecz osoby fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z jej działalnością zawodową lub gospodarczą.

2. Klient, który zakupił Towar poza lokalem oferującego go przedsiębiorstwa ma prawo zrezygnować z zakupu bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki przez Klienta, lub ostatniej z przesyłek jeżeli sprzedaż obejmowała wiele towarów wysyłanych partiami lub w częściach. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie przez Klienta oświadczenia o odstąpieniu przed upływem terminu na odstąpienie.

3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować Właściciela sklepu, o swojej decyzji o odstąpieniu w drodze jednoznacznego oświadczenia (pisma wysłanego pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną) złożonego w terminie wyznaczonym na odstąpienie.

4. Klient jest zobowiązany dokonać zwrotu Towaru niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie 7 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy.

5. Zwrócony Towar powinien być w stanie nienaruszonym, w tym powinien być kompletny, w fabrycznym opakowaniu, nie może nosić śladów eksploatacji. Klient jest odpowiedzialny wobec Sklepu za zmniejszenie wartości rzeczy w związku z korzystaniem z niej w nieodpowiedni sposób. Sklep ma prawo odmówić przyjęcia Towaru nie spełniającego powyższych warunków lub obciążyć Klienta dodatkowymi kosztami, w związku ze zmniejszeniem wartości Towaru. W tej sytuacji, jeżeli Klient będzie chciał odstąpić od umowy, może ponieść odpowiedzialność za pogorszenie stanu zwracanej rzeczy.

6. Koszt zwrotu Towaru ponosi Klient. Właściciel sklepu zastrzega, iż nie będą przyjmowane zwrotu Towaru wysłane za pobraniem.

7. Klient zostanie poinformowany o uznaniu zwrotu przez Sklep za pośrednictwem poczty elektronicznej w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki od Klienta. Zwrot zapłaty nastąpi w terminie do 7 dni od dnia akceptacji zwrotu przez Sklep. Właściciel sklepu dokona zwrotu płatności przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Klienta w ramach pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie.

8. Jeżeli zwrot Towaru nie zostanie zaakceptowany z powodu nie spełnienia warunków zwrotu opisanych w Regulaminie  Klient zostanie poinformowany o tym za pośrednictwem poczty elektronicznej, w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki od Klienta. Sklep odeśle Towar do Klienta w terminie 7 dni na wskazany uprzednio przez Klienta adres do doręczeń pokrywając koszt przesyłki.

9. Zgodnie z treścią art. 38 ust. 1 pkt 13 Ustawy o prawach konsumenta Klientowi nie przysługuje uprawnienie do odstąpienia od Umowy sprzedaży Towaru, o którym mowa w § 3 ust. 8 pkt b Regulaminu, jeśli Klient podczas składania zamówienia wyraził wyraźną zgodę na rozpoczęcie świadczenia przez Właściciela Sklepu przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i przyjął do wiadomości, w chwili udzielania zgody i uprzednio należycie poinformowany przez Właściciela Sklepu, iż utraci w związku z tym prawo do odstąpienia od Umowy, a Sklep dostarczył Klientowi na trwałym nośniku dokument umowy lub potwierdzenia zawarcia umowy oraz potwierdzenia otrzymania zgody na rozpoczęcie świadczenia usługi.

10. Przez rozpoczęcie spełnienia świadczenia, o którym mowa powyżej należy rozumieć odbiór Towaru, o którym mowa w § 3 ust. 8 pkt b Regulaminu i jego aktywowanie przez Klienta.

11. Zgodnie z treścią art. 38 ust. 1 pkt. 5 Ustawy o prawach Klientowi nie przysługuje uprawnienie do odstąpienia od Umowy sprzedaży Towaru, o którym mowa w § 3 ust. 8 pkt a Regulaminu, gdy przedmiotem sprzedaży jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

§ 8.

[Reklamacje]

1. Wszystkie Towary oferowane przez Sklep są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych.

2. Właściciel Sklepu odpowiada wobec Klienta z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne Towaru w zakresie określonym przepisami kodeksu cywilnego.

3. Ryzyko przypadkowej utraty lub zniszczenia Towaru przechodzi na Klienta w momencie wydania mu Towaru przez przewoźnika. W przypadku, gdy Klient samodzielnie wskazał przewoźnika Towaru, a Właściciel Sklepu nie miał na to wpływu, ryzyko przypadkowej utraty lub zniszczenia Towaru przechodzi na Klienta w chwili wydania Towaru temu przewoźnikowi.

4. Reklamacji produktu dokonuje się poprzez pisemne zawiadomienie Właściciela Sklepu o niezgodności Towaru z Umową oraz odesłanie reklamowanego Towaru do Sklepu, na koszt Klienta.

5. Pisemna reklamacja powinna być złożona mailowo pod adresem kontakt@marketkawy.pl z opisem wady, nieprawidłowości lub niezgodności Towaru z umową, dokumentacją zdjęciową i w razie potrzeby protokołem sporządzonym z udziałem przedstawiciela przewoźnika zgodnie z § ust. 8 Regulaminu.

6. Reklamowany Towar musi być przez Klienta odesłany do Sklepu w terminie 7 dni od dnia złożenia reklamacji wraz z dołączoną kopią złożonej reklamacji, o której mowa w pkt. 5 powyżej, pisemnym oświadczeniem obejmującym szczegółowe powody reklamacji Towaru, określeniem żądania sposobu naprawienia szkody, a także adres zwrotny oraz numer konta do ewentualnego zwrotu środków pieniężnych. Przesyłka zwrotna jest realizowana na koszt Klienta.

7. Do reklamowanego Towaru zaleca się dołączyć dowód zakupu lub jego kopię, co ułatwia rozpatrzenie reklamacji. Niedołączenie dowodu zakupu lub jego kopii nie wstrzymuje jednak procedury reklamacyjnej.

8. Klient traci uprawnienia do złożenia reklamacji, jeżeli przed upływem roku od stwierdzenia wady Towaru, nie później jednak niż przed upływem 2 lat od wydania Towaru Klientowi, nie zawiadomi o tym Właściciela Sklepu.

9. Właściciel Sklepu ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni od momentu zwrotu Towaru do Sklepu wraz z opisem niezgodności.

10. W przypadku uzasadnionej reklamacji i uznania jej przez Właściciela Sklepu, koszty dostawy i zwrotu ponosi Właściciel Sklepu.

11. Klient posiada możliwość skorzystania z pozasądowych metod rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczenia, w tym:

a) zwrócenie się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy;

b) zwrócenie się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu;

c) skorzystanie z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów.

§ 9.

[Ochrona danych osobowych]

1. Dokonując rejestracji w Sklepie www.marketkawy.pl lub składając zamówienie w Sklepie bez dokonywania rejestracji, Klient przyjmuje do wiadomości, iż jego dane osobowe będą przetwarzane przez Właściciela sklepu jako administratora dla celów związanych z rejestracją oraz obsługą konta, procesem zamawiania produktów i zawierania umowy, finalizowania umowy i realizacji zamówienia. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, jednak brak zgody na ich przetwarzanie uniemożliwia obsługę konta w sklepie lub realizację zamówienia, a w dalszej kolejności obsługę procesu zamówienia i jego zrealizowanie. Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych.

2. Administratorem danych osobowych jest Rarox Rafał Roszkowski z siedzibą w Poznaniu (ul. Starołęcka 7, 61-361 Poznań).

3. Dane osobowe Klientów przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. b) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) i zgodnie z jego treścią.

4. Odbiorcą danych osobowych Klientów będzie Rarox Rafał Roszkowski z siedzibą w Poznaniu (ul. Starołęcka 7, 61-361 Poznań).

5. Dane osobowe Klientów będą przechowywane przez okres niezbędny do obsługi konta użytkownika w Sklepie, trwania umowy lub realizacji zamówienia oraz po jej rozwiązaniu lub wygaśnięciu przez okres niezbędny do zakończenia realizacji wszelkich obowiązków stron wynikających z umowy lub realizacji zamówienia.

6. Klient posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

7. Klient ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, iż przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia.

8. Podanie przez Klienta danych osobowych jest warunkiem rejestracji w Sklepie, obsługi procesu zamówienia i realizacji zamówienia przez Sklep. Szczegółowe postanowienia dotyczące ochrony danych osobowych zawiera również Polityka prywatności Sklepu.

§ 10.

[Karty podarunkowe, Karty prezentowe]

1. Wydawcą Kart  jest Rarox Rafał Roszkowski z siedzibą w 61-361 Poznań, ul. Starołęcka 7, numer NIP 7711176754, numer REGON 385326039, adres email kontakt@marketkawy.pl.

2. Karty są ważne, tj. podlega wymianie na towary lub usługi, w okresie wskazanym przez Wydawcę.

3. Po upływie okresu ważności, Karty przepadają bez prawa do żądania zwrotu niewykorzystanych środków.

4. Karty można wykorzystać wyłącznie na Stronie internetowej Sklepu.

5. Limit kwotowy na Karcie wyrażony jest w złotych polskich (PLN) i stanowi maksymalną wartość towaru lub usługi, którą użytkownik Karty może nabyć na podstawie Karty.

6. Karta nie podlega wymianie na gotówkę.

7. Właściciel Sklepu nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utracenie Karty.

8. Karty można użyć wielokrotnie do momentu wykorzystania dostępnych na niej środków lub wygaśnięcia ważności produktu.

9. Przy realizacji Karty Klientowi nie przysługuje prawo otrzymania reszty, gdy wartość otrzymanego towaru lub usługi jest niższa niż wartość Karty.

10. Karty są dostarczane na wskazany przy składaniu przez Klienta adres e-mail.

§ 11.

[Postanowienia końcowe]

1. Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na Stronie internetowej (w szczególności zdjęć i opisów towarów) bez pisemnej zgody wyrażonej przez Właściciela Sklepu.

2. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na Stronie internetowej.

3. Sklep zastrzega sobie możliwość zmian w Regulaminie, które wchodzą w życie z dniem ich publikacji na Stronie internetowej Sklepu. Do Umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie złożenia zamówienia przez Klienta.